اس ام اس های بی نظیر تیرماه 92
عکس.آهنگ.سرگرمی.تفریحی. وبلاگ حمیدشمسه

بهم گیرمیده که چرا ظرف ماستو می لیسی

والا ماست چارتومنی رو من کارگرای کارخونه‌شم ببینم می لیسم !

 

مـــن نـمـیــبـخــشــم اگـه جـــای پـات بـی جـــای پـام روی جــائی حـک بـشـه

حسین پناهی (آسمانی بود و پر گشود)

 

 

حرام باد دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست . . .!

 

روزگارا که چنین سخت به من میگیری , با خبر باش , که خیلی داری سخت میگیری , والا ?! مسخرشو دیگه در آوردی

 

 

یه بار من و مامان و خالم نشسته بودیم و مامانم هم داشت منو نصیحت میکرد:
دخترم...همیشه باید تلاش کنی تو زندگی و پشتکار داشته باشی...
مثلا همین انیشتین...میدونی چقد آزمایش کرد تا تونست برق رو کشف کنه؟؟؟؟

 

این دکترا خودشون عقلشون نمیرسه کجا باید برن... ؟؟
حتما یکی باید توی بلندگو بگه دکتر برزویی بخش فلان..!

خودشون نمیفهمن؟؟؟

 

بی دلیل برای خودم...
قدم هایم که ب ساحل رسید!
ساحل،دریا را به زیر پایم ریخت...
اما ساحل چه میدانی تو...
منم دلم زیر پای کسی دیگر له شد...
زحمت نکش...من دلی برای باختن به تو ندارم!

 

از باقی ماه های سال خواهشمندیم که به خرداد امسال اقتدا کنن و با همین فرمون برن جلو )))

 

اگر به دنبال کسی هستید که هیچ ایرادی در او نباشد ، تنها میمانید . . .

 

کاش میشد بدون اینکه کسی بداند
یکی به روز های هفته اضافه کنیم برای باهم بودن
برای مال هم بودن

سلامتیه همه عاشقای دلتنگ

 

خداونــد متعـــال به داوود وحـــی کرد: هر وقت بنـــده ام به جـــای من به فـــــرد دیگـــری امیــد بست درهای آسمـــان به رویـــش بستــــه میشود و زمیــــن دیگـــر تکیـــه گــــاه او نخواهــد بـــود.

 

هـــر گــــاه بـه تــو فـــکـر مـــیــکـنم ...
حـــواســم از هــمه چــیز پــرت مــیشود ...
و مـــن چـه روز هـای بــیهوده ای را ســپری مــیـکنم ...
بـا بــیسـت و چـهار سـاعـت حـواس پـرتی!!!

 

به نظر من توی این بازیهای ایرانی ...
موقع سوختن ، جای «game over» بنویسن «ر ی د ی!» خعـــلی بهتره ...
هم بومیه ، هم منظور رو بهتر میرسونه

 

دیشب با خدا دعوایم شد
با هم قهر کردیم
فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد
رفتم گوشه ای نشستم
چند قطره اشک ریختم
و خوابم برد
صبح که بیدار شدم
مادرم گفت:
نمی دانی از دیشب تا صبح چه بارانی می آمد.....

 

يکي از آرزوهام اینه که  نونخشکيا ساعت 10به بعد بيان سر کار

 

جومونگ نیاد انتقامباخت کره رو ازمون بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بیانیه شرکت ال جی به ایران
کره رو میبرین هاااااا!!؟؟؟
ال جی شمارو دیگه به دیدن ادامه برنامه دعوت نمیکند...
همون پارس خزر از سرتونم زیادیه :((((

 

یکی از تفریحات سالم دهه شصتیا این بوود
من توام تو منی کی خره؟ من یعنی تو

 

بچه ها میگما قدیم ندیما که کولر نبود بابا ها چیکار میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عایا جلوی بادو میگرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

در وفا هیچ کس استاد نیست، ولی در بی وفائی همه استادن...!
چطوری استاد!؟

 

 

 

خدا کند که مرا با خدا کنی آقا / زقید و بند معاصی جدا کنی آقا

دعای ما به در بسته می خورد ای کاش / خودت برای ظهورت دعا کنی آقا

 

 

فقط ایرانه که یارو تو جمع نشسته، اسمه یارو رو میاره، میگه البته غیبتش نشه، بعد تا میتونه، از زیر و زبر یارو حرف میزنه!! :))

 

دبیرستان بودم ناظم مدرسه اومده بود مارا نصیحت کنه.
شنیدم بعضی دانش آموزا به هم دری وری میگن.کسی که در طلب علم می ره مقدسه.
از این به بعد هرکی به دانش آموزا دری وری بگه به پدر ومادر خودش گفته.
ای کریمی الاغ.. بیا ببینم به یاوری چی گفتی؟

 

یک مرد واقعی همانطوری با همسرش رفتار میکند که میخواهد مرد دیگری با دخترش رفتار کند.

 

برگرد...
چون من نگذاشتم روی صندلی تو هیچکس بنشیند!!
*حتی غبار*

 

پشه محترم! اصلا مهم نیست که تو اون سرمای زمستون چجوری هنوز زنده مانده ای
مهم اینه که صفحه موبایل من سولاریوم نیست که شبا بیای جلوش
خودت رو برنزه کنی

 

دختران بي تقصيرند..اين روزها ادم نميبينند تا برايش حوا شوند....

 

فانتزیه من اینه که با اوشین شریک شم!
کفاصط دست به هزکاری میزنه کل شهر مشتریش میشن!

 

نگران اشک‌ هایم نباش !
از لبخندم بترس که معنایش اشک‌ های فردای توست …

 

با اونایى که دستشون به دهنشون نمیرسه درست حرف بزن،
ممکنه دستش به دهن تو برسه !

 

دلت را به هر كسي نسپار اين روزها مردم از سپرده بهره ميخواهند

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 31 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط حمیدشمسه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1955
بازدید کل : 49701
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 1955
بازدید کل : 49701
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


 

Online User فال حافظ