حضور حمید علیمی ،مداح معروف در سوریه+عکس
عکس.آهنگ.سرگرمی.تفریحی. وبلاگ حمیدشمسه

 طبق برخی اخبار، حمید علیمی مداح اهل بیت (ع) به سوریه رفته است.

 
به گزارش تبریز بیدار ، متن و عکس‌های زیر منتسب به اوست:
راجع به اومدنم به سوریه یه توضیح میدم؛ والله قسم من از طرف هیچ مرجعی یا شخصی به سوریه نیومدم. حدود 20 روز تلاش کردم تا خودم رو به اینجا رسوندم.پروازهای ایران به دمشق اکثرا کنسل شده و من از طریق کشور دیگه‌ای وارد سوریه شدم. کاری به دولتش ندارم. به شوق حرمی اومدم که هر خشت اون ریشه عمر حسینی‌هاست.عمری گفتم یالیتنا کنا معک و حالا وقتشه که این حرف رو ثابت کنم.
 


نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت14:06---6 تير 1392
چه جالب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط حمیدشمسه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 1942
بازدید کل : 49688
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 1942
بازدید کل : 49688
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


 

Online User فال حافظ