اس ام اس های فوق خنده دار(سری 5)
عکس.آهنگ.سرگرمی.تفریحی. وبلاگ حمیدشمسه

 من اگه همین الانم زلزله بیاد

با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !
 
 
 
یکی از ترسناک ترین جملات دوران مدرسه :
یه برگه از کیفتون بیارید بیرون !
 
 
 
 
غمها رو فراموش کنید
و قیافه ى آدمارو موقع تمیز کردن دندوناشون با نخ دندون تصور کنید !
 
 
 
 
 
 
 
دوستم داشته باش!
نه نه سوتفاهم نشه
یعنی همش دشمن نداشته باش ، دوستم داشته باش !
 
 
 
 
من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم
همه ی همسایه هامون مهمون دارن !
 
 
 
 
 
 
 
ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ
ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!
ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟
 
 
 
 
 
 
 
داداش گودزیلای من ۶سالشه
انقد مامانمو اذیت کرد مامانم عصبانی شد گفت :
اگه بیام انقد میزنمت که به خر بگی داداشی
خب آخه مادر من به من چه آخه ؟
 
 
 
 
بچه که بودم باورم نمیشد دو سوم بدن مارو آب تشکیل میده
تا اینکه این کارتونهای ژاپنی رو دیدم. لامصبا گریه می کنن سیل میاد
 
 
 
 
 
 
 
امروز دست خط خودمو بردم دارو خونه …
بهم دارو داد !
 
 
 
 
 
به سلامتی دختری که ماشینش پنچر شد …
پیاده شد ، کاپوتو زد بالا !
 
 
 
اینقدر که پسر ابرو برداشته زیاده
یکی هم می بینم اینکارو نکرده ناراحت می شم
فکر می کنم یا عزاداره یا گذاشته پر بشه مدلشو عوض کنه!
 
 
 
 
 یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم
هر چی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه، نخوند! لحظه سختی بود. تمام باورهام فرو ریخت.
 
 
 
 
 
قدیما چطور میرفتن سرِ چشمه آب میاوردن ؟
ما پارچ که خالی میشه هیچکس مسئولیتشو به عهده نمیگیره !
 
 
 
 
 
 
دو نفرو سخت میشه پیدا کرد , یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره.
 
 
 
 
 
 
 
من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم ولی….
بوی ماه مهر به مشامم نرسه . . .
 
 
 
 
 
عصر حجر، عصر اطلاعات، عصر ارتباطات، عصر فن آوری، عصر دیجیتال.
همه اینا ثابت میکنن که پیشرفت بشر همیشه در عصر صورت گرفته و از صبح زود بیدار شدن آدمی به جایی
نمیرسه.
 
 
 
 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت22:43---5 مهر 1392
مخصوصاً اولی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط حمیدشمسه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1932
بازدید کل : 49678
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1932
بازدید کل : 49678
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


 

Online User فال حافظ