لطیفه های جدید24
عکس.آهنگ.سرگرمی.تفریحی. وبلاگ حمیدشمسه

همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه، فقط نمی دونم ما کی می خواهیم از دور مقدماتی صعود کنیم.

 

 

از این چشم بندای خواب گرفتم که خارجیا می زنن و راحت می خوابن ولی من هر وقت اینو به چشمم می زنم احساس میکنم یکی میخواد گلومو بگیره خفه م کنه!

 

 

دم بازی های کامپیوتری گرم که یادم دادن هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست می رم.

 

 

 

شانس در خونه بقیه رو که می زنه با کله می ره تو، اون وقت در ما رو که می زنه فرار می کنه

 

 

 

 

پیامک شوهر به زن :

نترس ، من از پله های اداره افتادم و خانم جهانپور ، من رو که بیهوش بودم رسوند بیمارستان

الان بهوش اومدم ، احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته .

زن : خانم جهانپور کیه ؟؟؟

 

 

 

یه سری از پسرام هستن که امروز ریششونو میزنن فردا درمیاد

اینا از خاک حاصلخیز خلق شدن

 

 

 

ایرانی تو مواجهه با هر چیزی ، دو تا سوال ذهنشو درگیر میکنه :

1) نون توش هست یا نه؟

2) کلاس داره یا نه؟

 

 

 

آنچه که برای خود نمی پسندی نگهدار تولد یکی از دوستات بکن تو پاچش

 

 

 

 ﺧﺪﺍﯾﺎﺍﺍﺍ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﮐﺪﻭﻡ ﮔﻨﺎﻫﻤﻮ ﭘﺲ ﻣﯿﺪﻡ ؟

ﺁﻫﺎﻥ ﺍﻭﻥ ﮔﻨﺎﻩ ؟

ﺣﻠﻪ ، ﺭﺩﯾﻔﻪ !

 ببخشید اونو یادم نبود

 

 

من هر موقع تو تاکسی تنها باشم

جوری ملت رو نگاه میکنم که فک کنن دربست گرفتم !

 

 

 

99درصد کسایی که عینک گرد میزنن و فکر میکنن شبیه جان لنون شدن شبیه گربه نره میشن

 

 

 

 

ﺧﻮﺑﻪ ﻗﺪ رﻭ ﻧﻤﯿﯿﺸﻪ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺩ، ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﻻﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ ﻫﻤﺸﻮﻥ 4 ﻣﺘﺮﻭ 10سانت ﺑﻮﺩﻥ !!!

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت10:38---24 ارديبهشت 1393
حميدجان قشنگ بود -تصاوير دلخراش رو كمتر بزار -كلا ببوس خودتو
پاسخ:سلام مر30 دایی جان بازم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط حمیدشمسه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1966
بازدید کل : 49712
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1966
بازدید کل : 49712
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


 

Online User فال حافظ