اس ام اس های بی نظیر جدیدخرداد92(سری اول)
عکس.آهنگ.سرگرمی.تفریحی. وبلاگ حمیدشمسه

هر وقت سیلی خوردی بگو (یا زهرا)

هر وقت دستت رو بستند بگو (یاعلی)

هر وقت بی یاور شدی بگو (یا حسن)

هر وقت آب خوردی بگو (یاحسین)

اما اگر تشنه شدی ، آب نخوردی ، دستتو بستند ، بی یاور شدی ، سیلی خوردی بگو (امان از دل زینب)

 

یه سوال بدجور ذهنمو درگیر کرده :قدیما که یخچال نبود مردم که حوصلشون سر میرفت چیکار میکردن؟

 

آدم بشو نیستم بالبخندت خر میشوم بادوریت سگ میشوم

 

به ياد دو بوسه:

اولي وقتي بچه به دنيا مي آد پدر بوسش ميكنه بچه نمي فهمه،

دومي وقتي پدر از دنيا مي ره بچه بوسش مي كنه،

پدر ديگه نمي فهمه...

 

بره های این حوالی گرگها را می درند.

ماهی های شهرما از کوسه ها وحشی ترند .

زاغ های بی صفت جای کبوتر می پرند .

زنده ها هم آبروی مرده ها را می برند .

 

قدیما که بچه بودم از ترس دیو و غول و اژدها شب موقه ی خواب زیر پتو قایم میشدم اما الان از ترس یک فروند پشه زیر پتو قایم میشم

 

تنها یک نفر را میشناسم که معقول و سنجیده با من رفتار میکند..او خیاط من است هر بار که مرا میبیند از نو اندازه گیری می کند و به سابقم قضاوت نمیکند

 

بعضی وقتا"دردات"انقد شخصی میشن...که دیگه حتی باخودتم حرفشون رونمیزنی...(نمیدونم تاحالااین جمله روازته دل حسش کردین یا نه؟)

 

 

 

 

خدایا کودکی را دادی و گرفتی!

جوانی را دادی و گرفتی!

چند وقت است زن دادی!

خواستم یادآوری کنم!!!

روز مرد مبارک

 

انصاف نیست …

دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی …

و آنقدر بزرگ باشد …

که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی …

 

عاشق که شدی سمج باش آنقدر رسوا بازی در بیار تا خدا خودش پا درمیانی کند...

 

با توجه به این که قهوه تقریبا پانصد سال است که كشف شده، به نظر شما قبل از كشف قهوه، رنگ قهوه ای چه رنگی بوده؟

 

یک سوال چرا متخصص تغذیه چاقه چشم پزشک عینکی جراح پلاستیک قیافش ضایع است روان پزشک اعصاب مصاب نداره فوق تخصص قلب سیگار میکشه متخص پوست و مو کچله چرا واقعا ؟

 

اگر یه فکر احمقانه را حتی 5 میلیارد نفر قبول داشته باشند باز هم آن فکر احمقانه است....( کارل مارکس )

 

از سفره ی دلم کنار کشیده ای؛

چشمم شور بود یا دستم بی نمک....؟!

 

از وقتی شوخی اختراع شد ، دیگه هیچ حرفی تودل کسی نموند

 

پيامبر اكرم (ص) : مَن رَدَّ عَن عِرضِ اَخيهِ المُسلِمِ وَجَبَت لَهُ الجَنَّةُ اَلبَتَّةَ؛

هركس آبروى مؤمنى را حفظ كند، بدون ترديد بهشت بر او واجب مى شود.

بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :

اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود …

 

قلب عزیز لطفا خفه شو و در همه کارها “دخالت” نکن !

همان کـه خون “پمپاژ” کنی کافیست

اگر هم “خسته” شدی اجباری نیسـت به کار . . .

 

من موندم اینا این همه حلزون رو از کجا میارن که باهاش کرم و صابون درست میکنن یعنی واقعا این همه حلزون وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

فانتزی جدید من این شده که عکسمو بزارن اول کتابا دبستان زیرش ام بنوسن از قول من ،،من به شما دبستانی ها هیچ امیدی ندارم با این کارای ضایعتون،

 

میخت را خوب کوبیده ای...!جای خاطره هایت هنوز تیر میکشد

 

(حلزون اگه از لبه تیز تیغ هم رد بشه آسیبی نمیبینه!)این جمله رو روزی هزاربار میشنوم.گفتم 1 بار امتحان کنم،حلزونو گذاشتم رو تیغ از وسط نصف شد مرد!

 

یادمان باشد!

هر پس مونده‌ای که‌ من زمین میندازم

قامت یه‌ نفرو خم میکنه ...

 

"فهمیده" می فهمید چی قراره بشه شاید زیر تا نک نمیرفت....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط حمیدشمسه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 683
تعداد نظرات : 415
تعداد آنلاین : 1


 

Online User فال حافظ